Game World

دانلود بازی ترینر و...

Game World

دانلود بازی ترینر و...

Game World
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

آنراول – Unravel PC Game

| دانلود بازی آنراول – Unravel برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه STEAMPUNKS بازی Unravel |

| سال انتشار : ۲۰۱۷ |

 

UNRAVELp

 

 

توضیحات بازی : بازی UNRAVEL، کاراکتر دوست‌داشتنی و قرمز رنگی با نام یارنی (Yarny) را به تصویر می‌کشاند که تماما از نخ تولید شده است. محیط این بازی کامپیوتری جذاب و ماجراجویانه، از اسکاندیناوی شمالی الهام‌گیری شده و یک فضای چالش‌برانگیز و مبتنی بر فیزیک را برایتان به تصویر می‌کشاند. شما می‌بایست ضمن همراهی با یارنی، او را در این ماجراجویی سرگرم‌کننده همراهی کنید تا خاطرات فراموش شده خانواده را دوباره به خاطر آورد. این بازی جذاب و سرگرم کننده، شما را در محیطی ساده و بسیار مشابه به دنیای واقعی با چالش‌هایی سخت رو به رو می‌سازد. وارد شدن به شکاف درختان سرسبز، سوار شدن بر بادکنک‌ها و بسیاری دیگر از ترفندهای این چنینی، شما را قادر می‌سازند با ساده‌ترین امکانات موجود، برای حل پازل‌ها و معماهای این بازی راهکارهای مناسبی را پیدا کنید. داستان بسیار هیجان‌انگیز این بازی، مهم‌ترین نقطه قوت آن است که پلیر را به شدت مجذوب خود خواهد ساخت. Unravel در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیو ColdWood Interactive طراحی شده است و کمپانی Electronic Arts آن را برای کامپیوتر منتشر کرده است، این بازی دارای گیم پلی و داستان فوق العاده جذابی می باشد. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید…

 

 

UNRAVEL3

 

UNRAVEL2

 

UNRAVEL1

 


 

» توجه: تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه: همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. برای ورود به این قسمت کلیک نمایید.

 

»توجه: از نصب این بازی در ویندوز ۸ و ۸٫۱ خودداری کنید زیرا با مشکلات فراوانی روبرو است.

 

» حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: Windows 7/8/10 – 64-Bit
CPU: Intel Core 2 Duo @ 2.4 GHz or AMD Athlon Phenom X2 @ 2.8Ghz AMD
RAM: 4 GB
Video Cards: DX11 compatible graphics card
PC: GeForce GT 450 or Radeon HD 5750 or better, with at least 512 MB dedicated memory
Laptop: GeForce GTX 745M, AMD Radeon HD 8650G or Intel 4400 or better

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی: 2.60 GB

 

 

  • pooyan ghasemi