Game World

دانلود بازی ترینر و...

Game World

دانلود بازی ترینر و...

Game World
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

بتلفیلد ۱ – Battlefield 1

| بتلفیلد ۱ – Battlefield 1 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه FitGirl بازی Battlefield 1 |

| سال انتشار : ۲۰۱۶ |

 

Battlefield 1

 

توضیحات بازی : Battlefield 1 یک بازی اکشن و شوتر اول شخص می باشد که توسط استویدیو EA DICE توسعه و توسط شرکت EA برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر شده است. بتلفیلد و یا میدان نبرد، یکی از محبوب ترین فرانچایزهای شوتر و تیراندازی می باشد. که اینبار با تغییر انقلابی خود بدل از کاوش در جنگاوری مدرن به دنبال نبردهای جنگ جهانی دوم رفته و شش داستان مقتبس از حوادث واقی را روایت می کند. با وجود بازگشت داستان بازی به نبردهای قرن بیستم همچنان شاهد اکشن و تخریب پذیر مهیج سری بتلفییلد هستیم. اما سازندگان بازی رعایت اصول تاریخی این دوران را فراموش نکرده اند و تجربه نابی را برخلاف دیگر بازی های شوتر امروزی به وجود آورده است. فرماندهی و کنترل یگان های نظامی همچنان بخشی مهم در بازی بتلفیلد ۱ به حساب می آید و شما در این بازی کنترل انواع وسایل نقلیه از جمله تانک و خودروها و سلاح های مرگبار را البته با تکنولوژی های مربوط به آن دروان در دست خواهید گرفت. شاید بازی های شوتر اول شخص را در نبردهای دور و جبهه به جبهه فرض کنید. اما در  میدان نبرد ۱ شما مجبور به رویارویی تن به تن در بسیاری از مواقع خواهید شد که در این مواقع می توانید از انواع ابزار چاقو، سرنیزه و… استفاده نمایید. تنوع محیطی بازی کاملا تحسین آمیز بوده و در طی پیمایش مراحل بازی با توجه به تعدد روایت های گیم پلی تکنفره به مناطق مختلف فرانسه، انگلیس و عربستان سفر خواهید کرد.


 

 

Battlefield 1

 

Battlefield 1

 

Battlefield 1

 


 

» توجه: تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
» توجه: همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. برای ورود به این قسمت کلیک نمایید.

 

» حداقل سیستم مورد نیاز:


OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1 and Windows 10
Processor (AMD): AMD FX-6350
Processor (Intel): Core i5 6600K
Memory: 8GB RAM
Graphics card (AMD): AMD Radeon HD 7850 2GB
Graphics card (Nvidia): Nvidia GeForce GTX 660 2GB
DirectX: 11.0 Compatible video card or equivalent
Online Connection Requirements: 512 KBPS or faster Internet connection
Hard-drive space: 50GB

 

» پسورد فایل : www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی : 17GB

 

 

  • pooyan ghasemi