Game World

دانلود بازی ترینر و...

Game World

دانلود بازی ترینر و...

Game World
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

بازی الوار – LOG The Game PC Game

| دانلود بازی بازی الوار – LOG The Game برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه PLAZA بازی LOG The Game |

| سال انتشار : ۲۰۱۷ |

 

LOG The Gamep

 

 

توضیحات بازی : در بازی LOG The Game باید خود را برای چالشی هیجان انگیز آماده کنید، چالشی که شما را وارد نبردی سخت با انسان های خودخواه می کند. برخی از انسان ها برای رسیدن به منافعشان به دنبال قطع درختان هستند تا از این طریق به خواسته خود برسند، آنان حتی به درختان قدیمی و ارزشمند رحم نمی کنند و آنان را از بین می ببرند. حال شما باید در این بازی به کمک درخت ها رفته و این منبع تولید اکسیژن را نجات دهید. آیتم های جذابی در بازی وجود دارد که می توانید به طی کردن مراحل بازی، آن ها را فعال کنید همچنین قابلیت بروزرسانی نیز در بازی وجود دارد که می توانید به کمک آن، سلاح های خود را قدرتمندتر کنید. LOG The Game در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد که توسط استودیو RobotKSR طراحی شده است و کمپانی RobotKSR آن را برای کامپیوتر منتشر کرده است، این بازی دارای گیم پلی و داستان فوق العاده جذابی می باشد. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید…

 

 

LOG The Game3

 

LOG The Game2

 

LOG The Game1

 


 

» توجه: تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه: همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. برای ورود به این قسمت کلیک نمایید.

 

» حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: Windows XP SP2+

Processor: SSE2 support

Graphics: DX9(Shader Model 3.0)

DirectX: Version 9.0

Storage: 4 GB available space

Sound Card: Any

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی: 983 MB

 

 

  • pooyan ghasemi